Gott Nytt År 2012

Tänker inte skriva mycket om vad som hänt under året. Får komma med dagens bilder senare idag eller imorgon om det blir några bilder.

Men det har varit ett bra år, jag har alltid gillat stå i köket och greja och det blev mycket av med det under hösten. Det har varit riktigt rogivande och kul att baka och testa olika grejer. Några var rätt nytt för mig, det har varit en rolig utmaning, jag känner att jag har hittat rätt nu - att baka och laga mat. Det har jag alltid gillat.

Vi får se vad 2012 har att erbjuda, jag hoppas iallafall att det blir bättre än 2011.

Hoppas alla får vara friska och välmående under det nya året.

Önskar er ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

Kram, Fia med familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0