Ge bort-presenter


idag var jag och grabbarna på en god middag hos Jens, Madde och Saga, och då gjorde jag några  roliga gebort presenter till Jens och Madde.
De fick kaffe med julkryddor i, får se om den smakar jul, burk med julpotpurri - olika torkade juliga kryddor som ska dofta gott.
Sedan fick de även en liten hyacint som jag dekorerat lite med mossa och juliga dofter.

Det var en riktig mysig kväll, det bjöds på en god renskavsgryta & tagitelle och till efterrätten blev det exotisk fruktsallad & vaniljglass, såå gott!!

Saga var så mysig, hon verkar gilla mig, brukar känna sig lugn när jag bär henne att hon tom nästan somnar i min famn :) Mysigt! Hon blir bara större och starkare för varje gång, Jens berättade att hon nästan vände på sig! Hur kommer det bli till jul?! Ska bli kul och fira jul med henne!

Nu är det vårt tur att bjuda på middag, vi får se när och vad det blir ;).

Tack för den mysiga kvällen, vi ses snart igen, JMS!

Nu är det kvällsmat för grabbarna, de har hittat favorit bröd - knäckebröd med kanelsmak från Wasa :)
Sedan blir det TV 5 & soft i soffan för min del.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0