2 småtårtor!


Idag har jag stått i köket nästan hela dagen, men mig inget emot! :D Tog det rätt lugnt idag och bara myste i köket i lugn och ro medan Edwin var ute med sina kompisar hela dagen och Hugo lekte härhemma, båda inne och ute med sin klasspolare. Amy verkade ha haft det bra, hon med. Hon låg och sov i kökssoffan medan jag stod i köket.
På förmiddagen gjorde jag några olika tårtfyllningar och på eftermiddagen dekorerade jag tårtorna. Det fick bli några fler våningar med olika fyllningar, bara för att jag ville testa och smaka olika, haha. Vi får se imorgon hur de smakar. Mer om fyllningarna kommer imorgon då jag ska fota dem itudelade.

Det är kul och öva, hade egentligen ingen anledning att baka tårtor, men ville öva lite. :) Tur att man kan göra småtårtor också :).

Nu ligger jag i soffan mellan killarna och surfar lite innan Fångarna på fortet börjar, barnen äter lite godis och jag grönsaker med keselladipp, mums!

Det var en perfekt lördag, härligt väder hade vi också, jag hann ut på några härliga promenader med Amy.
Vi får se vad söndagen har att erbjuda, vet iallafall att det blir ett spinningspass på fm, om jag nu lyckas få killarna att vara hos någon, de vill helst inte följa med mig... På eftermiddagen kommer underbara Kia med sina töser hit på middag, då blir det nog lite tårta också :).

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0