Puhh!!

Nu har jag äntligen överfört matbilder och kopierat hit texter från min andra blogg till Skafferi43. Det tog tid, men nu är jag klar. De kommer upp på Skafferi43 i veckan, hoppas jag. Ska bara fixa några saker på vissa sidor först.

Det finns egentligen mer på den andra blogg, men jag kommer inte åt dem, för det ryms inte med alla på min blogg och jag måste logga in för att hämta dem men det orkar inte jag med just nu. Sen en del är iallafall klar så ni får nöja med dem än så länge ;).

Det är riktigt blandade recept, kan vara t.ex från jul eller sommar efter några inlägg. Haha, men de har delats in i rätta kategorier och hade egentligen tänkt ha egna kategorier för mat men tyckte att listan blev rätt lång, så att all mat samlas in i matlagning, vegetariska rätterna har egen kategori. Det finns en kategori med högtidsmat där kan det finnas mat från t.ex jul, påsk eller andra högtidsdag.

Nästan alla är med recept, jag är snäll som delar ut recept på dem ;).
Några inlägg kan kanske se tokiga ut, men de skrevs dit för 1-2 år sedan, så bry inte er om texten som jag skrivit, fokusera er bara på receptet dom lagts in :).

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är sämst på soppa bara. inte gjort soppa sedan jag gjorde det åt min sambo och mig för minst 8år sedan, den blev inte lyckad kan jag säga haha



jag fick tvinga min sambo ta två gånger, det hände aldrig annars.

2011-09-29 @ 13:52:38
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Felicia

Äsch, huvudsaken är ju att recept kommer upp på bloggen ;)



Självklart får du länka till mig om du använder något recept från min blogg. Jag kommer att länka till dig, har ju använt ditt recept på snöbollar samt nån bulle. Tänker göra en liten lista på länkar till andra mat/bakbloggar som jag ska ha under menyn. Är det ok för dig om jag lägger din bak/matblogg på listan?

2011-09-29 @ 18:55:32
URL: http://bakandemorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0