Mina skålar med frukost

Visar nu vad jag har ätit till frukost i några dagar. Det är aldrig samma varje morgon. :)
Skulle ni kunna tänka er äta samma mat till lunch eller middag i flera dagar?


Min frukost i måndags, den bestod av dinkelflingor som kokats ihop med aprikosbitar, fröblandning av solros, pumpakärnor och pinjenötter, kanel och ovanpå hade jag färsk persika, gojibär och psylliumfrö.


Tisdagens frukost bestod av gröt av kokt rågflingor, några frusna hallon, solrosfrön, krossade linfrö & kanel. Strödde över med bitar av päron, gojibär.

I onsdags åt  jag frukost på jobbet och då bestod det även av gröt.


Torsdagens frukost bestod av tinade blåbär & yoghurt och som smaksättning hade jag hemgjort müsli, kiwibitar & gojibär & ett kokt ägg.

Så gott det var!

Till dem dricker jag rooiboste med smak av blåbär och lingon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0