Rostade müsli

Jag brukar göra egen müsli hemma, som Nicklas och jag äter. Jag gör även den till min mamma och det var ett bra tag sedan jag gjorde till mamma så jag tror att det behövs påfyllning hos dem. :)
Det doftar såå gott härhemma nu. Sitter och har tråkigt, vill så gärna baka något, har några idéer som jag skulle vilja testa, men det går inte eftersom frysen är fullt och jag vill inte baka för mycket sött hela tiden... Tänk om man kunde öppna något eget, men måste nog utbilda mig lite först... Får drömma vidare, tur att det är gratis att drömma. :) Vi får se om jag hinner baka något nästa helg, ska jobba hela helgen & gå på visuell filmgalan. Men man vet aldrig med mig ;).


Härligt nyrostade müsli. Lägger inte upp receptet på den för jag vill hålla det hemligt, men det finns massor med olika recept att testa eller varför inte, mixa ihop en egen blandning? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0