Öva lite

Imorgon är jag ledig och då tänker jag öva lite med att göra olika figurer och så till tårtan. Har fått hem en bok med instruktioner på hur man ska göra olika figurer. Ska bli spännande och testa!

Är det någon som vågar ge mig en utmaning - att göra en tårta eller liknande till er? ;)

Om ni vill beställa eller något liknande, så tveka inte att fråga, det brukar underlätta om jag får god tid på mig, har ju också ett liv utanför köket ;))
Maila gärna till mig på mitt hotmail, odencrants80 @hotmail.com (hela adressen ihop, men det förstod ni nog;))

Ska snart gå och lägga mig. Resten av familjen har redan lagt sig. Vi alla är trötta idag.

gonatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0