Daim Rocks

Jag visste att detta här godiset skulle bli någons favorit! Hugo var den förste som smakade och sa direkt: Mitt favorit julgodis! Det var ett enkelt och jättegott julgodis, nu bakar jag inte fler med mörk choklad, så det behövs lite mer med ljus- eller vit choklad godis härhemma. Det är ett rätt sött godis, som de andra får äta. Nicklas & grabbarna älskar daim, så detta hör godiset bör jag kanske gömma... Tur att det går fort och göra dem.


DAIM ROCKS

100 g mjölkchoklad
2 dl cornflakes
1 st dubbeldaim

Hacka daimen, krossa cornflakesen. Smält mjölkchokladen och blanda ihop alla ingredienser.
Klicka ut små bitar på bakplåtspapper med hjälp av två skedar. Låt stelna i kylskåp.

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Oj vad mycket gott du gör! :)

2011-12-01 @ 15:33:17
URL: http://annalds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0